April 29, 2009

Tension Giler

Sangat2 la tension kalau kite berusaha bersungguh2 tp usaha tu x dihargai

Sangat2la tension kalau org asyik nampak salah kite, yg baik xnampak pulak

Sangat2la tension kalau kite je beria2 buat sesuatu tp org yg patut contribute jugak buat bodoh

Sangat2la tension kalau org ingat kite la penyebab kepada sesuatu yg xberjaya padahal bukan salah kite pon...

Sangat2la tension kalau kite dah cakap yg kite xpuas hati tapi xde hasil pon, xberubah pape

Sangat2la tension, teramat2 xtau ape nak buat dah, geram sgt2....

1 comment:

  1. jangan tension2, tak baik untuk kesihatan. hehehe

    ReplyDelete