Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

March 24, 2009

Honeymoon in Hong Kong bersama Ms. Turtle
















Makanan Islam di Hong Kong.


Sebelum start aku nak start call Ayul Jackson jadi Ms. Turtle coz die suka sangat Turtle. :) Honeymoon korang biasa pergi tempat2 yang relaxing. Kasi tenang kepala korang. Tapi untuk aku dengan isteri aku ni, kiteorg pergi ke Hong Kong. Hong Kong ni memang sibuk tapi kalau kite pergi dgn org tersayang, pergi mane2 pun best ye tak. Anyway, masa kat Hong Kong ni memang best tapi kadang2 makanan tu susah sikit. Aku ingat dah nak turn to my dark side and support Israel aka makan McDonald’s fillet o fish dah masa tu. Tapi isteri aku ni yang prihatin terhadap Palestin ni menghalang aku.

















Meet my new band in Madam Tussaud

Time aku terbongkang tido, die check kat internet yang berbahasa Kantonis dan translate bahasa dlm website tu kepada English. Akhirnye kite makan la makanan Islam jugak. Solat kat Masjid Kowloon. (Honeymoon pun kena solat ek geng). Kiteorg pi duduk dalam Hotel Disneyland, pi Disneyland, naik boat tongkang (haha), pi Madam Tussaud.






















Ms. Turtle nari dengan Micheal Jackson time Micheal masih gelap gelita

Ape2 pun, memang best la cuti ni, lagi2 dgn isteri tersayang. Nanti kite pi holiday lagi ye sayangku, ayul aka ms. turtle. Rindu kat you~~~~ Alalalalalala





No comments:

Post a Comment